tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 18 21:37:29 1998

RE: KIDC on KLI

ja'pu' Qov:
>But it is true that we have an elite with an agenda.  The agenda is
>adherence to strict Klingon grammar, and the methods of eliciting this
>behaviour include praise and good treatment for those who comply, and
>ridicule, ad hominum attacks, arguing our superiority over and/or
>ignoring those who do not.  From my experience these are the usual

ja' tuv'el:
>'Iv wIbuSHa'? tlhIngan Hol HaDmeH latlh 'obe' tu'be'lu'!

toH, mumonmoH QupwI'pu'.

ghom cha'DIch tu'lu'.  'obe' 'oHbe', 'ach tlhIngan Hol qelchu'.
pIj Qochpu' DevwI'Daj DevwI'maj je.  nI' lut 'ach DaH potlhbe'.
roD ghomvetlh wIbuSHa'.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level