tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 28 15:47:01 1998

bemornganpu' vIqelqa'

wa' nem lut vIqonchoH.  BG vIgheSDI' lut vIqonlI' 'e' vImev.
qaStaHvIS wa' DIS nachwIjDaq yIntaH bemonganpu'.  qep'a'vo'
jIcheghtaHvIS bemorngan lut vIqonqa'.  tugh lut 'ay'mey chu' vIlab.
bemornganpu' boqIHbe'pu'chugh bIng lut 'ay'mey bolaDlaH.  bemornganpu'
boqawchugh vaj loQ peloS.  tugh chegh chaH.

/cgi-bin/mfs/1997/Aug97/0023.html
veng luchargh tlhInganpu'

/cgi-bin/mfs/1997/Aug97/0033.html
wanI' qel wIyya

/cgi-bin/mfs/1997/Aug97/0150.html
DujDaq wIyya luwegh tlhInganpu'

/cgi-bin/mfs/1997/Aug97/0185.html
chegh tIllan, ghung 'ej lam 'ach luQIHbe' tlhInganpu'

/cgi-bin/mfs/1997/Aug97/0305.html
chegh tew'Iq 'ach wIyya HoHbe'

SKI: I'm picking up where I left off with an old story.  Following the
traditions of her people, a Bemorian councilmember volunteers with her
infant son to learn the culture and language of the Klingons who have
just conquered her homeworld.  She was locked up on board a Klingon
warship when I left her.  I'll fill in enough details when I post the
new stories that you needn't read the old ones unless you want to.
URLs above.  There are numerous errors, especially double adjectives
(we didn't know for sure yet, and I guessed wrong), typos and
misspellings.

Qov