tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 27 11:51:34 1998

KLBC: qaD Hogh

jIHvaD qaD Hogh 'oH Hoghvam'e'. DuSaQDaq qaDmey law' vISIQ 'e' poQ
DuSaQ. Hoch jaj wa' cha' wej joq qaD vISIQnIS. vaj, Hoch jaj wa' cha'
wej joq qaDvaD vIqeqnIS. vaj tlhIngan Hol vIqeqnIS je 'e' vIQub.
DaHjaj wa' qaDvaD neH vIqeqnIS, 'ej Qatlhbe' qaDvam.

DaHjaj qaStaHvIS vagh rep wej qaD vISIQta'. (nI' cha' qaD: qaDmeyvam
vISIQmeH qaS cha' rep.)

wa'Hu' *Dutch* Hol qaD vISIQ. qaDvam vISIQmeH qaS cha' rep je. 'ach
reH nI'be' *Dutch* Hol qaD Hogh qaDmey. qaSmeH wa' rep nI'qu'. qaSmeH
cha' rep nI'be'qu'bej. qaSDI' wa' vI' wa'maH motlh rep qaD vIta'ta'. munuQ.

Translation:
This week is testweek for me. I have to make many tests at school.
Every day, I have to make one, two or three tests. So, every day I
have to study for one, two or three tests. So I thought I had to
study Klingon too. Today I only have to study for one test, and it's
not difficult.

Today I had to make three tests in five hours. (Two tests were long:
they took two hours.)

Yesterday I had to make a Dutch test. To make that test, we get two
hours. But Dutch testweek tests are always short. They're too long
for one hour, but they're much too short for two hours. I'm usually
done within one hour and ten minutes. That annoys me.

/Doneq
______
bIlujlaHbe'chugh bIQaplaHbe'

Back to archive top level