tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 24 12:01:26 1998

Outlook Express and messages

yaHDaq jIH. yaH jabbI'ID ngeHwI' QaQ law' juH jabbI'Id ngeHwI' QaQ puS.
juHDaq *Outlook Express* vIlo' 'ej yaHDaq *Lotus Notes* vIlo'. jabbI'IDghom
vIlaDDI' jabbI'IDwIj Qav vIlegh 'ej nuQlu'bogh Deghmey ngaS jabbI'ID. chay'
*Outlook Express* vIcher vaj jabbI'IDmey ngeHDI' *Outlook Express* lugh?

ski
I am at work. Work email is better than home email. I use Outlook Express
at home. I noticed that a recent email to this group contained extra
characters. Does anyone know how I can configure Outlook Express to work
properly and not insert the extra characters?

SI'IluD
wa'Hu' jIboghbe'

Back to archive top level