tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 24 14:22:09 1998

Re: Outlook Express and messages

According to Marc Paige:

> yaHDaq jIH. yaH jabbI'ID ngeHwI' QaQ law' juH jabbI'Id ngeHwI' QaQ puS.
> juHDaq *Outlook Express* vIlo' 'ej yaHDaq *Lotus Notes* vIlo'. jabbI'IDghom
> vIlaDDI' jabbI'IDwIj Qav vIlegh 'ej nuQlu'bogh Deghmey ngaS jabbI'ID. chay'
> *Outlook Express* vIcher vaj jabbI'IDmey ngeHDI' *Outlook Express* lugh?

Tools:Options:Send:Mail sending format:Plain Text:Settings:

Encode text using None

Do NOT select: Allow 8-bit characters in headers.

chaq Qap. chaq luj. jISovbe' 'ach DatI'laHchugh Qap mIwvam.

charghwI'

> ski
> I am at work. Work email is better than home email. I use Outlook Express
> at home. I noticed that a recent email to this group contained extra
> characters. Does anyone know how I can configure Outlook Express to work
> properly and not insert the extra characters?

> SI'IluD
> wa'Hu' jIboghbe'

Back to archive top level