tlhIngan-Hol Archive: Fri Feb 06 14:42:52 1998

RE: KLBC: logh veQ

veHna' Hutlh muD. yuQvo' ghoSlu'taHvIS, QIt lojchoH muD. <yuQ muD 'el
...> wIjatlhtaH, 'ej muD veH wIqel: veHvam wa' DopDaq muD tu'lu', 'ej
latlh DopDaq muD tu'be'lu'. 'ach veHvam wItu'chu'be': SaH muD chay' net
juv? veH Daq SIghchu' juvmeH mIw. noch 'Itlhqu' lo'lu'taHvIS, muD qubqu'
juvlaH, vaj Hopqu' veH net 'ang. noch 'Itlhbe' lo'lu'taHvIS, Sum veH net
'ang.

{muD qub} vIchup.

SKI: pagh longwindedly explains why {muD veH} is not a particularly good
term.

pagh

Back to archive top level