tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 15 14:35:23 1998

Re: KLBC Translation of: Re: mu'tlhegh ngo'

mugh qurgh HoD:

> At 11:32 AM 12/13/98 -0800, you wrote:
> >mujang SuStel:

> >> Hoo hoo!  ben mu'tlheghvam vIjatlh jIH'e'.
> >
> >mu'tlheghvam jatlh latlh nuv mu'tlheghvam vIjatlhpa' jIH 'e' vIpIHbej.
>
> I certainly expect another person to say this sentance before I say the
> sentance.

qar. But remember: Klingon doesn't have tense. This could also have been
past or future tense. In this context I would have used past tense.

> >motlh tlhIngan Hol qaq law' latlh Hol qaq puS net Sov.
>
> One knows that the Klingon is usally more preferable than another language.

qar.

SoHvaD qay'qu'be'law' mughmeH Qu'. tlhIngan Hol yIlo'choH SoH. nom
ghojmoH Hol lo'.

HovqIj

> >HovqIj
> >

> Again, I hope I translated that correctly
>
> Qapla'
>
> qurgh HoD

Back to archive top level