tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 16 21:22:33 1998

Re: The Star Trek Experience in Las Vegas

> *The Star Trek Experience*Daq *Las Vegas*Daq SuSuchlaHchugh,
> peSuchbej! botIvqu'bej. tlhoS 'enterpray' luQaw' wej tlhIngan
> toQDuj. SamerlaHmeH tlhIHvaD lut naQ vIja'Qo'.
>
> pa' tlhIngan SuvwI' vIqIH. batlh tlhIngan Hol jatlh. jImerqu'.
> pay' mu'mey vISamlaHbe'. vIjatlh <<bIjatlh 'e' vIpIHbe'.>> mon.
> pong vIqawlaHbe'. wa'logh vIQoy neH. Doj tlhInganvam.
>
> vItlhob <<*KLI* DaSov'a'?>>
>
> mujang <<joS vIQoy 'ach ghomvam vISovbe'.>> wISuqnIS.
>
> charghwI'

HISlaH. batlh tlhInganpu' chaH.

I resently went to the Star Trek Experience and met with one of the local
Klingons, Capt. veloqDagh. To my great surprise she was very well versed
in tlhIngan Hol. It appears they go thru an extencive training that leaves
them well educated far above the level of a mere tourist with a TKD.

david
--
 David Barron,  [email protected] ||       Hoch lup yIyInqu'
 Klingon Language Postal Course      ||       qaStaHvIS wa' lup

Back to archive top level