tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 15 11:51:56 1998

KLBC: nobmey

jIHvaD nobmey vInob'eghpu'. (I gave myself some gifts.)

poS ghopDaq, *Replica Viking* Qeb vIghaj. baS chIS 'oH.
QebDaq *rune*mey ghItlhpu'. HoS quvmoH wa'DIch. naQ 'e'
quvmoH cha'DIch. quv'egh 'e' quvmoH chorghDIch.
(On my left hand, I have a replica of a Viking ring.
It's silver.  Runes are inscribed into the ring.  The
first honors "strength."  The second, "wholeness."
The eighth honors the Self.)

baS chIS Qeb ghaj ghop nIH je. baghbogh *Celtic* tlhegh
not rIn. (My right hand has a silver ring too.  The
Celtic knot never ends.)
Lisa Stapp
[email protected]
[email protected]