tlhIngan-Hol Archive: Thu Oct 24 14:39:57 1996

Re: latlh lut tlhaQ

> juHDaq SaHbe'taHvIS moraQ, bangDaj Such moraQ be'nal.  nga'chuqchoH
> chaH.  pay' juHDaq chegh moraQ. be'nalDaj, be'nal bang je tu'ta'DI' ghaH,
> Qay'chu'.  "jIH tuqwIj chequvHa'moH!" jach.  vaHvo' pu'HIch lel, 'ej
                  ^^^ nuqjatlh?

> moraQ nachDaq pu'HIch Qeq moraQ.  HaghchoH moraQ be'nal, be'nal bang je.
> vaq moraQ, "SuHagh'a'?  toH, peHaghtaH, petaQpu'!  tlha'bogh ray' tlhIHbej!"
    I'm not sure I understand.  He catches them in flagrante delicto, and draws
his gun to kill himself, then when they laugh, he tells them to go ahead and
laugh, but they're next, qar'a'?

taDI'oS vIq, law'wI'pu'vaD Holtej jIH
|  Thaddaeus A. Vick, Linguist to the Masses   | mailto: [email protected]  -or-  |
|                                              |         [email protected]     |
|  gules, on a saltire argent voided azure,    |                              |
|  thirteen mullets of the second. Yeeha.      |  http://www.crl.com/~dvick   |