tlhIngan-Hol Archive: Thu Jun 27 16:03:51 1996

Re: Virus Warning

In a message dated 96-06-27 10:55:50 EDT, ghunchu'wI' writes:

>yItungHa'Qo'!
>
>>tlhIngan Hol qelbe' jabbI'IDlIj 'ach potlhqu' 'oH
>
>ghobe' jay'!  potlhHa'qu' jabbI'ID.
>mujchu' De'.  ngebbej De'wI'ropqoq "Good Times".
>qay'law' "PKZIP300", 'ach not "modem" Qaw'laH.
>
>>jabbI'IDvam DalaDlaH 'ej Dayajchu' 'e' vItul
>
>vItul je.
>
>-- ghunchu'wI'               batlh Suvchugh vaj batlh SovchoH vaj

toH  I am encouraging B'Elanna to post articles not related to tlhIngan
Hol!?!

Apparently neither she nor I knew of the lack of danger of the two so-called
viruses.  What if the danger had been real?  I would have thanked anyone then
of the warning no matter on what listserv it had appeared.  My thanks to her
was real, even though the danger was not.  I honestly thought her warning was
a cause for alarm.  Pardon my naiv�t� regarding the viruses everyone else had
heard of and discounted; I had not yet even heard of them.  And I am on the
internet almost every other day!

Daniel

De'wI' ghewmeyqoq QobHa'ghach luSovbe'law B'Elanna jIH je
teHchugh Qob vaj chay' vIvangnIS
*listserv*Daq narghDI' mughuHmeHbogh jabbI'IDvam vaj nuvvetlh vItlho'chu'
B'ElannavaD qatlho' vIjatlhta' 'ej jI'Il 'ach teHbe' Qob neH
ghewmeyqoq qIHpu' Hoch ghotpu' latlh 'ej qImHa' chaH 'ach vIqIHpu'be' 'ej
jIchun
va  jajmey HochHom *internet* vIlo'

peHruS

Back to archive top level