tlhIngan-Hol Archive: Thu Jun 20 14:15:53 1996

Re: fonts -Reply

In a message dated 96-06-18 16:18:06 EDT, ALEX T SHIMP wrote:

>Thanks for the info, but do you know where I can get the original series
>font

bIjatlh 'e' yImev!  jabbI'IDghomvamDaq tlhIngan Hol wIjatlhtaH pagh
wIghojtaH.  malja' wIHuqbe'qu'!  verengan boDa boneHchugh, vaj naDevvo'
yIjaH!  reH lugh charghwI', naDev ghaHvaD Daj pagh jatlhDI'!

tlhIngan Hol yIjatlh qoj tlhIngan Hol yIghoj!

charghwI': qagh Sopbe' verenganpu'Heyvam.  ghIlab ghewmey tIbuSQo'.

(Wow!  I got to use three relevant proverbs in this post!)

SuStel
Hovjaj 96465.1

Back to archive top level