tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 03 14:35:17 1996

Re: jIrIQ

ghItlh ~mark:

> >DaHjaj ghIchwIj HabHa'. 'oy' mach vISIQ neH.
>
> "HabHa' ghIchwIj" bIja'nIS, qar'a'?  chaq "'oy'Hom" vImaS.

My Klingon is sometimes sloppy. I shall make amends where I can. Time is my
enemy in this case as quite often the things I write take a while to
formulate and so, with so many recastings, things get written incorrectly.

I shall keep learning and I shall endeavor to concentrate more.

> >yIn ghaj mumupbogh lojmIt. bortaS vInejlaHbe'.
> yIn'a'!?  yIn ghaj'a'!?  mumerqu' ghu'vetlh.

{yIn ghajbe'...} jIjatlh 'e' vIHech.

> yInbe' lojmIt, qar'a'?  Do'.  :)  Do' lojmIt. :)

Do'bej lojmIt. yInpu'chugh lojmIt, mumupDI' yInbe'choHbej! {{:-)

nI'jaj yInlIj, 'ej batlh bIHeghjaj.

Qorbeq

--

|  http://www.parallel.demon.co.uk   | reH jIghojtaH --- "Always learning" |