tlhIngan-Hol Archive: Mon Aug 26 18:03:25 1996

No Subject

>David:
>
>tlhIngan Hol <postal course> vIHaDtaH.  SoHvaD ghojtaH jav vIngeHta'.  'oHDaq
>SoHvaD Dochmey law'be' vIyu'ta'.  QaghmeywIj DalughmoHta'neS, 'ach yu'meywIj
>DajangmeH pagh Dajatlhpu'.
>
>jIHvaD "yu'mey leghbejpu'be'" vIja'. 'ej "law'bej ghojwI'pu' <postal course>"
>vIja'.
>
>vaj SoHvaD bIH vIjatlhqa'.

>jabbIIDghomDaq ponglIj vIleghpu.  ghojtaH qeq vIyajbechugh SoHvaD jabbIID
>vIngeHlaHa?
>
>ghojtaHvamDaq Dochmey puS vIyajbebogh tulu.  DIvI Hol vIlopu bIH
>vItlhobmeH, tlhIngan Hol mutay yap vISovbemo.  bIH yIQijneS.
>---------------------
>9) naDev lannISbe Dochvetlhe	That does not need to be here. (since
>"lan" is place, why not: naDev Dochvetlhe lannISlube?  As is it seems to
>read: Here that doesnt need to place.)

Hmmm....
This is worthy of specutalion.
All my question got past Capt. Krankor when i first designed it and this may be
a error on my part.

The postal course is currently going thru a massive peer review in order to
cover just these sort of questions.

>--------------------
>11) quSwIjvo yIvIHmoH navvetlh tIn	Get that big paper out of my chair! (or:
>Big Paper, get out of my chair!)(why not: quSwijvo navvetlh tIn yIvIHmoH)?

Your suggestion works. There is nothing wrong with this as far as I can see.
Oh, I see where I screwed up. i mixed up the OVS word order.....I think.

>jIHvaD bIjangneS 'e' vIloS.
>TH

 David Barron                    ||           lup Hoch yIyInqu'
 Klingon Language Postal Course  ||           qaStaHvIS wa' lup
 P.O. Box 37, Eagle ID 83616     ||        yInpu' wa'netlh yInmey
 It's FREE! Send Self-Addressed Stamped Envelope. Not available by E-mail!
  E-mail   [email protected]        Finger me for more details.

Back to archive top level