tlhIngan-Hol Archive: Sat Aug 03 21:52:08 1996

Re: tangent threads

On Sat, 3 Aug 1996, 'etlhqengwI' wrote:
> QaQchu' qechlIj, 'ach chu'be' qechlIj.
> qechmeyvam Dachupbogh reH Del ghomvam chut.
> ghomvam vImuvDI', jabbI'ID vIHev, qar'a'?
> chut QIj 'oH.  reH qechmeylIj ngaS 'oH.

DaH jIyaj
chu'be qechvam
'ach law' qechvam luSovbogh jeSwI'pu''e'
'ej chut 'oH 'e' vIHarbe'
tlhIngan Hol lo'be'bogh jabbI'ID'e' yIngeHQo' jatlh chut
'ach tlhIngan Hol lo'be'bogh jabbI'ID'e' ngeHnISlu'chugh vaj chut woDlu'
'ach latlh DuH tu'lu'
mungDaq jabbI'ID ngeHnISqu'lu'
'e' jatlhbe' chut

janSIy