tlhIngan-Hol Archive: Sat Aug 03 21:50:55 1996

Re: nuqjatlh?

>He/she who knows not and thinks he/she knows is a fool shun him/her.
>He/she who does not know and knows he/she does not know is a student teach
>him/her.  He/she who knows and knows he/she knows is wise learn from him.

tIqqu' DIvI' Hol mu'tlheghmeyvam!  vaj vIleghDI', vImugh vIneH.  tlhIngan
Hol vIqeqnISqu'.  vaj:

Sov 'e' Har Sovbe'wI', vaj qoHvam yIDoH!
Sovbe' 'e' Har Sovbe'wI', vaj ghojwI'vam yIghojmoH!
Sov 'e' Har SovwI', vaj SuvwI'vam quvvo' yIghoj!

When I saw those sentences I just had to translate them for practise.
Suggestions/comments welcome!

 dave yeung
{toD Duj 'oH toDuj'e'}
Courage is a ship to the rescue