tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 09 23:06:14 1995

Re: TLHINGAN-HOL digest 103

On Thu, 9 Feb 1995, Silauren, Half-Elven wrote:

> > Inspirational! Waaaay impressive. How many people out there
> > think that yoDtargh would be a good candidate for the rotating
> > post of BG?
>
> qech'e' Dachupbogh vIQochbe'.

tuquvmoHqu'.  Hoch vIghojpu'bogh mughojmoHta' *charghwI'*.  *charghwI'*,
not SoHvaD jItamlaH vaj qaghoSlaH neH. (I could never replace you,
charghwI', I could only succeed you.)   tlhIngan Hol taghwI'pu'vaD
pabpo'wI' vIDalaH 'e' boQubchugh vaj batlh jIvumqang.

> > charghwI'
>
> --naQ'avwI'

yoDtargh

Back to archive top level