tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 19 07:25:54 2015

Re: [Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: tlhapqa'

Steven Boozer ([email protected])

> Klingon Word of the Day for Thursday, March 19, 2015
>
> Klingon word: tlhapqa'
> Part of speech: verb
> Definition: retrieve
> Source: Klingon Monopoly, published 1 November 2011[]

qeylIS 'etlh Datlhapqa' 'e' DaQapbe'
Fail to retrieve the Sword of Kahless. MKE

jagh Duj DaQaw' 'ach pagh qama' Datlhapqa'
Destroy enemy vessel without retrieving prisoners. MKE

'ej DochmeywIj vItlhapqa'meH
and take back what's mine ("and in order to retrieve my things") STID

ghaH vISammeH 'ej DochmeywIj vItlhapqa'meH naDev vIghoSpu'
 (STID deleted line)

--
Voragh
Ca'Non Master of the Klingons