tlhIngan-Hol Archive: Wed Jul 25 07:40:21 2012

Re: [Tlhingan-hol] nuq bop bom: 'ay' cha'vatlh loSmaH cha': cha' lupDujHommey

Rohan Fenwick - QeS 'utlh ([email protected])

jatlhpu' Qov:
> rIt = summon

vIjang, jIjatlh:
> nuqjatlh? When/where/how did we get that? I was updating my wishlist
> just a couple of days ago and added "call, summon" to it.

mujang Voragh:
> DurIt tlhIngan yejquv
> Summoned to the Klingon High Council. MKE

Ah, that explains it. My copy of MKE's *still* in Schrödinger's mailbag
and I'd been putting off reading list posts about it until I'd got my
own copy. (tagha' vIHev loQ 'e' vIHonchoH.)

Voragh, qatlho'qu'. Qov, DopDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'.

QeS 'utlh