tlhIngan-Hol Archive: Wed Feb 02 13:08:46 2011

Re: pejatlh! ghoghwIj'e' neH vIQoy 'e' vIpar.

lojmIt tI'wI' nuv ([email protected])

rap wanI'wIj. DaH 'op QInlIj vIlaD. tugh jIrIn. chaq qavang. DaH Qu'mey law' vItoy'. tugh HopchoH be'nalwI'. qaStaHvIS wa' Hogh Doch. ghaytan qaStaHvIS ghu'vam tlhIngan Hol vIlo'meH poH vIuSuq.

pItlh.
lojmIt tI'wI' nuv

On Feb 2, 2011, at 12:14 PM, Felix Malmenbeck wrote:

> Dalo'Ha'be' 'e' 'oH vuDwIj'e'. jIjang vIneH, 'a Do'Ha' Qu'wIjmo' yapbe' tlhIngan Hol qeqmeH poH.

Back to archive top level