tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 27 13:14:17 2010

iPad (Re: jatlhwI'pu Holtejpu' je)

qurgh lungqIj ([email protected])

On Wed, Jan 27, 2010 at 3:53 PM, Lieven Litaer <[email protected]> wrote:

> All of you:
> - write more IN Klingon instead of just talking about it.
> - please don't talk about other languages even if it's interesting. We must
> remember that this is a KLINGON language list, not a linguist list in
> general.
>

> Quvar.
> --

HIja'. jIQochbe'.

tlhIngan Hol vIjatlh vIneH je. wej jIpo' 'ach jInID. jIQaghchugh HIlughmoH.

toH, Apple iPad leghpu' 'Iv? De'wI'Hom Doj 'oH. vISuq vIneH 'e' vIHar 'ej
waHqu'be'.

pIqaD lo' 'e' vItul (ghaytanHa') 'ach lo'laHbe'chugh pIqaD ghItlhwI'
vIchenmoHnIS. iPhoneOS lo' 'ej iPhonevaD pIqaD ghItlhwI' vIchenmoHpu' vaj
Qatlhqu'be' 'e' vItul.

qurgh

Back to archive top level