tlhIngan-Hol Archive: Sat Sep 26 11:10:03 2009

Re: Interrogative pronouns as verbs

Lieven Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

On Fri, Sep 25, 2009 at 9:03 PM, Doq wrote:
> >> I was walking by a theatre and could only see the marquee listing
> >> three of what I knew were six movies. I said to myself, {nuq 'oH
> >> latlhmey'e'?} Then I wondered if I should have just said {latlhmey
> >> nuq?}

You are still thinking like a terran!
A Klingon would just say {latlh?!}  ;-)

I'm not just making this up: Hovleng vaghDIch yIqaw: nImbuS wejDaq vubpu' jonlu'DI', toQDujDaq mungmeyDaj ja' tlhIngan be'. 'ach Hoch pongbe'mo ghaH, vaj ghel HoD: {latlh?}

Quvar.