tlhIngan-Hol Archive: Wed Dec 20 11:11:59 2006

RE: qay''a' ghom?

Steven Boozer ([email protected])

DloraH:
> > /veQ QIn/ Daghaj'a'?  rut /veQ QIn/Daq ghomvam 'op QIn vItu'.

...Paul:
>pIj veQ vIHev, 'ach motlh Qaw'meH ghomvam QIn buvbe' De'wI'wIj.
>wa'Hu' ghom qawHaq vInuD 'ej jaj mu' QIn vIlu'be' je...  'ach DaHjaj jaj
>mu' chu' vIHevpu'.
>
>I get a lot of spam, but usually my computer doesn't classify messages
>from this group for deletion.
>Yesterday I checked the group's archives and also couldn't find the word
>of the day message...  but today I got a new word of the day...

yaHwIjDaq QapHa' De'wI'wIj je 'e' vISov; 'op QInmey vIchIllaw'pu'.  Do'Ha'
wa'Hu' veQ QIn buvwI' chu' lujom 'ej luchu' De'wI'ghom loHwI'pu'ma' 'ej
qay' je wanI'vam 'e' vISIv.

I thought my work computer was malfunctioning too and I seem to have lost
several messages.  I suspect that the fact that our system administrators
chose yesterday to install and run their new junk mail filter didn't help
matters any.

--
Voragh
Ca'Non Master of the Klingons