tlhIngan-Hol Archive: Fri Apr 14 02:19:50 2006

bom tlhutlh

Shane MiQogh ([email protected])

http://kohlrak.shorturl.com/maywekillyou.mp3

  Note: "Yo ho, blow the man down" Don bom.

  Huch be'nal je Datlap. wornagh Datlhutlh jay'.
  Qu'vatlh! SoH pIHoHjaj jay'!
  choQuchHa'qu'moH.  qaHoHqu' vIneH jay'.
  Qu'vatlh! SoH pIHoHjaj jay'!

  NOTE: -maj vIlo'be' vISov.

  Intended English Translation: You took the money and the wife. You drank my [beeeeeeep] beer.
  Daaaamnit! May we [beeeeeeeeeeep] kill you!
  You made me very angry. I want to [beeeeeeeeeeeeeeeeep] kill you!
  Daaaamnit! May we [beeeeeeeeeeep] kill you!

  pIj mu'qaD vIlo'be'. qej 'oH. qej vIHech, 'ach mojpu' 'e'.

  (I do not curse often. I don't really mean it to be that hostile, but that's how it turned out.)