tlhIngan-Hol Archive: Tue Jun 14 00:20:59 2005

Re: Mr. Charles, wISuchqapu'

bob mcfaddin ([email protected])

tIqwIjvo' mIrvam tIteq 'ej HItlhabmoH.

bIrchoHpu' 'IwwIj 'ej choSaHbe'choH

qavoqbe'choH 'ach SoHmo'

tIqwIj 'oy'mey'e' mumejQo'

tIqwIjvo' mIrvam tIteq 'ej HItlhabmoH

wow...you guys think maybe Mr. Ray Charles/ Hank Williams may also be best experienced in the original Klingon?

2nd verse

Take these tears from my eyes and let me see
Just a spark of the love that used to be
If you love somebody new let me me find a new love too
Take these chains from my heart and set me free

jIHvaD bIghajbe'choHbogh parmaq 'ay''e'

vIleghlaHmeH mInDu'wIj tInIjbe'choHmoH

bong'e' chu' DaghajchoHchugh

ghIq vItu' 'e' chochaw'qu'

tIqwIjvo' mIrvam tIteq 'ej HItlhabmoH

jajvam lururbogh jajmey'e' lutu'lu' muja'ta' SoSoywI'

juDmoS

Discover Yahoo!