tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 24 06:57:11 2004

Re: De'wI'wIj vIngu'; pagh vIngu''a'? (Re: Skype yISuq!

Lieven L. Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

ghItlh <[email protected]>:

> De'wI'wIj vIngu'laHbe'law'.  'ay'mey Sar lo'taH puqbe'wIj loDnal jIHvaD
> 'oH laghHa'. Qorwagh HutmaH chorgh (Win98) vIlo'.

just a sidenote: don't take my discussion too serious. I'm just practicing
klingon.

I suppose your daughter can speak, so say {puqbe'wI'}

And I don't understand your sentence. Perhaps you mean:
jIHvaD 'oH laghHa' puqbe'wI' loDnal. 'ay'mey Sar lo' ghaH.
or maybe I should read two sentences:
'ay'mey Sar lo'taH puqbe'wI' loDnal. jIHvaD 'oH laghHa'.

And about using a microphone, I thought that most newer computers have a
soundcard included on the mainboard. But perhabs you have an older system,
which does not have a sound card, or maybe one without a microphone. That's
why I asked what kind of computer you have.

DaHjaj De'wI'Daq ghogh jonmeH jan jomlaH vay' 'e' vIHartaH. roD SoSborDaq
janvetlh jomlu'. 'a chaq janvetlh Hutlhbogh pat qan Daghaj. ngoDvammo'
De'wI'lIj Segh vISov vIneH.

Quvar.

Back to archive top level