tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 30 08:50:37 2004

Re: models of excellent language use

>From: [email protected]
>
>In a message dated 2004-06-30 8:48:39 AM Eastern Daylight Time,
>[email protected] writes:
>
> > Have your posts for the last couple of weeks been trying to annoy people
>in
> > retaliation for this disappointment?  You seem to delight in pointing
>out
> > problems purely for the purpose of pointing them out.
>
>Once again, you have ignored the whole point of my post and taken exception
>to the part about me not playing by your rules.  Why *aren't* Shakespeare
>and
>Gilgamesh given more weight than they've gotten so far?

QInlIj Hoch vIqImHa'pu'be'qu'!  qabwI' vIrurmeH QInwIj HochHom Dateqpu', 'ej
chIch QInwIj Da'oSHa' DaDelDI'.  bIquvHa'chu'.

tlhIngan Hol qar lu'oSchu'be' Hamlet, paghmo' tIn mIS, ghIlghameS je.
quvbej Andrew, Nick, DloraH je, 'ach tlhIngan Hol chutmey cherlaHbe'.  'e'
lulaj.  batlh tlhIngan Hol lo'qu'.  qar Holchaj 'e' lunID, 'ej chaq Qap,
'ach paqmeyvam qon tlhIngan Hol yejHaD qonwI'pu''e'; 'ej Hol SIghmeH woQ
lughajbe' tlhIngan Hol yejHaD qonwI'pu'.

bIquvHa'bejtaH 'e' Datob.  jIjangDI' choqImHa' 'ej bIjatlh chojangbe'.
SIbI' yIDub'egh jay', Ha'DIbaH.

SuStel
Stardate 4497.3

MSN Toolbar provides one-click access to Hotmail from any Web page ? FREE