tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 01 15:24:21 2004

Re: paSlogh (was: Re: Resources)

Philip Newton ([email protected]) [KLI Member]

On Thu, 01 Jan 2004 21:02:53 +0000, "Agnieszka Solska"
<[email protected]> wrote:

> vay'mey vIjatlhpu'bogh DamuchtaH.

yImugh! "You are performing the somethings which I said"? jIyajbe'.

> loQ mumer ngoDvam: qaStaHvIS qepHom le'be'bej mu'meywIj. ram
> HochHom.  chaq Dap 'oH 'op'e'.

qIt. 'a SovlIj vIvoq. motlh Dap Dajatlhbe' 'e' vIHar.

bIHemHa'qu'.

> I think you are referring to our discussion about how to talk about
> one sock of a pair.

I think the subject only came up as an aside to some other conversation;
as I recall, you mentioned that we do not know a word for one sock and
that this has caused problems or difficulties in the past.

mISmoH mu'vam. taQ.

Philip

Back to archive top level