tlhIngan-Hol Archive: Mon Sep 29 08:32:23 2003

Re: Things happen Or: One person's opinion

Sangqar (Sean Healy) ([email protected]) [KLI Member]

> >Thanks for your response, but forgive my rudeness:
> >how do you say "Everyone encounters tribbles
> >occasionally" into tlhIngan-Hol?  :D
>
>{rut yIHmey ghom Hoch}

naQbe'.  nuq Dachup 'e' DaHech?

rut yIHmey ghom Hoch nuvpu'
vaj, rut tay' Hoch nuvpu' 'ej yIHmey ghom.  (nuv law'qu' - DaH tera'
Dabchugh jav SaD 'uy' nuv, vaj qaStaHvIS <Hov leng> poH, qIb Dab nuv 'ar?)

pagh

rut yIHmey ghom Hoch nuv
vaj, tay'be' Hoch qIbngan, 'ach mobDI' nuv (pagh tay'DI' ghom mach), rut
yIHmey ghom.

pagh

rut yIHmey ghom nuv Hoch
vaj, naQHa'DI', not yIHmey ghom nuv, 'ach naQDI', rut ghom.

jIqID neH.  'ach Daj <Hoch>.

>Quvar.

Sangqar

Frustrated with dial-up? Get high-speed for as low as $29.95/month
(depending on the local service providers in your area).
https://broadband.msn.com

Back to archive top level