tlhIngan-Hol Archive: Tue Jun 10 11:20:34 2003

Oops! My bad!

I just realised that the translation I made of the
Star Trek monologue contained some syntax errors!
Sorry about that. Here's the corrected version:

veH Qav ’oH logh’e’.
’ejDo’ ’entepray’ lengmey bIH lengmeyvam’e’. nuDlu’meH
Hujbogh qo’mey chu’  Samlu’meH novpu’ chu’ tayqeqmey
chu’ je ’ej ghoSqu’lu’meH Daq lughoSpu’bogh pagh
loDpu’ qaStaH ’entepray’ vagh DIS Qu’.

If you can think of any way I can improve this
further, please let me know.