tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 15 23:03:29 2003

muchmey

ghItlh qaS ngal-qaS:
> As a further idea (he says with the radio on full-blast), why have I not
>heard of any tlhIngan muchwI'pu'? I'd like to see a band or even a
>compilation album that focused on contemporary musical styles, with
>tlhIngan lyrics.

toH, chenbej 'op muchmey'e' bomlu'bogh qoj Hotlhlu'bogh. cha'ben Björk bom
"vergh jan bom" ("The Anchor Song") vImugh 'ej ghomvamvaD 'oH vI'agh. ghIq
De'wI' lo'lI' *taD* 'ej wab lIS. QoQvo' Björk ghogh nop 'ej Okrand ghogh tam
ghaH! mIwDaj vISovbe' 'ach jIyay'qu'. Doj.

bomvam Da'Ij DaneHchugh, yIlI':
http://uberguido.tripod.com/files/vergh.mp3

'ej bommu'mey DaSov DaneHchugh, yIlaD:
http://uberguido.tripod.com/files/akkeri.html