tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 18 20:18:53 2003

Farpoint qepHom

tagha' juHwIj jIHtaH.  cha'Hu' juH vIghoS 'e' vIHech, 'ach tlhoy peDmo'
DaHjaj juH vIghoS.  peDmo', wej 'uj Saw' DujwIj retlh chISwI'!

jIQIj.  Saturday ram, *poQ'ar Qujlu'.  luj Qanqor! 'ej.. Sunday po, qaSpa'
DungluQ, vem Qanqor!  taDqu'bej ghe''or!  vaj tlhoy peD.

qaStaHvIS vagh jaj, taH qepHommaj/yotna'maj.

I am finally home.  I intended to come home two days ago, but because there
was too much snow, I came home today.  The snow around my van was one meter
deep!

Let me explain.  Saturday night there was a poker game.  Qanqor lost!  And..
Sunday morning he woke up before noon!  Hell had certainly froze over!  Thus
the excessive snow.

Our qepHom/Invasion lasted five days.

DloraH

Back to archive top level