tlhIngan-Hol Archive: Sat Apr 19 22:03:00 2003

RE: qatlh vay' vInuQ :)

> the stuff ive been sending how do you explain your mailing list
> comp sendin come to me baby?huh?

veQ QInmey Hev Hoch.  rut Hev je ghomvam.  QInvetlh vIHevbe' jIH.  chaq
ghomvam Quv vIleghpa' QIn per vIlegh 'ej veQ 'oH 'e' vIQub 'ej vIwoD.  hmm,
'ach ghomvam qawHaqDaq QInvetlh tu'be'lu', qar'a'?  Quv ngeb lo'laHbej
qIDwI'.  latlh QuvHeyvo' QIn ngeHlaH vay'.  KLIvo' QInvam vIngeHlaw', 'ach
ngeb; KLIvo' QInvam vIngeHbe'; rpa.net-vo' QInvam vIngeH.

veQ 'oH QInvetlh'e' jay'.  yIbuSHa'.  yIyInqa'.

Everybody receives junk mail.  Sometimes this group receives it also.  I did
not receive that mail you mention.  Perhaps before I saw who it was from I
saw the subject line and recognized it as junk mail and deleted it.  Hmm,
but that message doesn't show up in the archives, does it?  A jokester is
certainly able to use a false address.  Anyone can send a message from an
apparently other address.  This message looks like I sent it from the KLI,
but that's false; I did not send this from a KLI address; I sent it from
rpa.net.

That message was junk mail!  Ignore it.  Get on with life.

DloraH

Back to archive top level