tlhIngan-Hol Archive: Mon Mar 25 14:14:14 2002

Re: nested <<'e'>>s

Voragh:
> >AFAIK, Okrand has never nested {'e'}, but he has used two in one sentence:
> >   bISuv 'e' yIwIv; bISutlh 'e' yIwIvQo'
> >   Choose to fight, not negotiate. TKW

ghunchu'wI':
>mu'tlhegh 'ar Dalegh SoH?  loS mu'tlheghmey vItogh jIH.

cha' (loS ghap) mu'tlheghHom nap ngaSbogh wa' mu'tlhegh Qatlh vItogh.  cha'
mu'tlheghHom neH ngaS DIvI' Hol mu'tlhegh, 'ach loS mu'tlheghHom mach
(moHaq wot je) ngaS tlhIngan Hol mu'tlhegh.

I count one compound ["complex"] sentence, comprised of two (or four)
simple clauses.  Although the English sentence contains only two clauses,
the Klingon contains four small clauses (prefix + verb).

--
Voragh
Ca'Non Master of the Klingons

Back to archive top level