tlhIngan-Hol Archive: Mon Mar 18 13:34:09 2002

Re: god (was: Re: a word is needed?)

> jatlh Sean:
..
>I'm not really likely to talk about God except in a religious
> debate, so context would possibly make this clearer as well.

..Or to hyperextend a very dead thread on the KLI mailing list. Please let's
get back on topic and stop posting English messages about how you personally
like to use the word "God" or not so that someone else can do the same and then
someone else can do the same and then it's your turn to go back and do the same
again so someone else can do the same again.

naDev tlhIngan Hol wIlo' qoj tlhIngan Hol wIDel. lalDan Daqel DaneHchugh
tlhIngan Hol yIlo' pagh yItam. lalDan Daqel 'ej maja'chuq DaneHchugh 'ej laH'e'
poQbogh qechmeyvam DaHutlhchugh vaj latlh Daq DaghoSnIS. poHmaj yInatlhQo'.

natlh natlhwI' net Sov.

> Qapla' 'ej Satlho'
>
> ro'Han

Will