tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 08 06:26:52 2002

Re: romanization

>once i had the same idea. when i began to compile my vocabulary list,
>i used this alphabet, in order to avoid the shift key:

Interestingly, the system that I devised is very similar to the one you
devised.

D -> d
S -> s
I -> i
H -> x
q -> k
Q -> q

Tox, pat vi'oghbogh rurku' pat da'oghbogh. Ghaytan niv degh dupvam, 'ach
lo'chu'mex keknislu'. Bong latlh pat kawlu'di', pij degh lughbe' lo'la'. "'"
degh chaw'xa' de'wi' pong patmey law'. Ngugh "'" vitammex "z" "7" ghap vilo'.
Rex "7" vilo' tlhingan xol vilo'taxvis 'ej jighuntaxvis. Su', chay'
deghmeyvam botu'? 'Ix kar'a'? ;)

lurDech vIvuvqangmo' pat motlh'e' vImaS. 'op Qu' le'mo' rut pat vIchoHnIS, 'a
ram.

--
Andrew Strader

Back to archive top level