tlhIngan-Hol Archive: Fri Feb 22 09:37:42 2002

Re: qelI'qam

>Maybe Klingon 'uj measuring rulers vary by 5% and nobody cares. Maybe
>qelI'qam
>odometers vary by 5% and nobody cares. This would explain why we don't have
>exact translation equivalents to plug into our calculators.
>
>Maybe this is why Klingon uniforms tend to fit rather loosely...

majQa'!  ngerlIj vIparHa'. :)

'ujmey chebmey joq vIqawchu'be'mo' jIH, pupbe'chugh Sovmaj munuQbe'.  qatlh
jangQo'taH Marc?  chaq Paramount chutmey lobbe'mo' Paramount, wa chuq
wIvDI' Marc, ghaytan tlhoch Paramount.  vaj jeSbe'.

Back to archive top level