tlhIngan-Hol Archive: Wed Dec 18 19:09:48 2002

Re: tugh juHwIj wa'DIch vIje'

On Wed, 18 Dec 2002 [email protected] wrote:
> > wejbIp tera'ngan DeQ lunojbogh vay' vISamnIS
> > neH! naDev waghqu'bej tugh jay'!
>
> ghay'cha'!  nuqDaq DaDab?

(Not sure if I used {vatlhvI'} correctly here... Or anything else, for
that matter.  :))

wejbIp DeQ wa'vatlh vatlhvI' vIngIplaH 'e' Daghojchugh chaq qaghIj.  'ach
tugh jiHvaD Huch mulojqangchugh jISovbe'.  wej juH vIneHqu'bogh vIwuq.
vaj jImoDbe'.  jIghIQHa'DI' mIw vIchungmoH.

I might scare you if you learn that I can borrow 100% of the $300k.  But I
don't know if they're actually willing to lend me the money yet.  I
haven't decided which place I really want yet, so I'm not hurrying.  When
I return from my vacation, I'll accelerate the process.

...Paul

 **        Have a question that reality just can't answer?        **
 "One can never consent to creep when one feels an impulse to soar"
                          -- Helen Keller

Back to archive top level