tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 18 15:42:03 2002

Re: to'nech

ghItlh Sean:

>Request denied.  Your inability to form any intelligent interpretation >of
>the To' Nech (which you call "acontextual", because of /your/ inability to
>implicate the contexts) demonstrates that you are firmly in the class of
>people whose opinions do not matter, no matter how often they are claimed
>to be fact.

<request denied> <request granted> latlh mu'mey je lo' ra'wI'pu', mochpu'
je. ghunchu'wI' ra'wI', mochDaj joq ghaHbe' Sean'e' 'ach
naDev ghunchu'wI' ra'law'. tlhaQbej ghu'vam.

ghItlh Sean: <you are firmly in the class of people whose opinions do not
matter>
ghItlhbe': <you are firmly in the class of people whose opinions do not
matter *to me*>

mu'mey <to me> lo'nISbej. naDev vuDDaj neH much Sean, qar'a'. Hoch labwI'pu'
vuD muchbe'bej. jIHvaD potlh ghunchu'wI' vuDmey. yI'oSQo', Sean!

bIjangnISbe' net yaj 'ach bIjangchugh vaj tlhIngan Hol yIlo'.

'ISqu'