tlhIngan-Hol Archive: Fri Oct 12 13:52:00 2001

RE: wa' Qebna'

jatlh ghunchu'wI' 'utlh

> jItlhIjnIS.  taghwI' vIgho' 'e' vIHechbe'.  'ach bom qon 'e' nIDDI'
> taghwI', Qatlhmo' Qu'Daj, pIj QapHa', 'ej jIberghchoH.
>
> I didn't mean to trample your attempt.  It's just that poetry is a lot
> harder than a typical beginner thinks, and I cringe when a
> poem translation
> is chosen as a "learning" experience.
>
> -- ghunchu'wI' 'utlh

nImagh tlhInganmu'meylIj. <jIberghchoH> vIlaDDI' <I cringe> vIQubbe'.

'a, <Monty Python's> puq chonnaQ lam lutDaq jabwI' <French> vIQoy
<jItlhIjnIS> vIlaDDI' jay'. vaj jIHaghqu'. {{{:-P>

Say'IluD
vIt, batlh, yIn

---------
This e-mail is for the designated recipient only and may contain privileged
or confidential information. If you have received it in error, please notify
the sender immediately and delete the original. Any other use of this e-mail
is prohibited.

Back to archive top level