tlhIngan-Hol Archive: Mon May 21 01:51:04 2001

Re: the honour discussion

> Qu'vatlh!  HIvqa' veqlargh!

  ngoDvetlh   vISovpu'!   yoychu'pu'   qawtaHghachmeywIj.

 all those <maSopnISbe'  & 'ej maHoHchu'> phrases play hide and seek in the
Swiss cheese of what's left of my long term memory. Never learn two songs at
the same time.
                                                                pIl'o'

> bIqarbe' SoH.  van bomvam qonbe'qu'bej Qanqor.  pIm bommeyDaj.
> chenmeH mu'tlhegh'e' muchbogh Vorag, latlh mu'mey mugh Marc Okrand.
>
> -- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level