tlhIngan-Hol Archive: Fri May 11 13:02:19 2001

RE: pojwI' chu'

jIjang...

http://www.bigfoot.com/~dspeers/klingon/poj.htm

> > bIyonchugh DachoHnISbe'.  pojwI' 2.0 vIDubqu'mo' chaq Dachov DaneH.
>
> vIchovqang 'ach loQ jIpIH.

jIyaj.  Daparchugh choquvHa'be' 'ej chotIchbe'.

> > mughmeH mIw:
> > tlhIngan Hol mu' poj pojwI'.  pojlaH 1.7, 'ach pojqu' 2.0.
> mu'mey yIqel:
> > 1.7:	jIHub'eghnIS: V: I need to -self defend
> > 2.0:	jIHub'eghnIS: V: I need to defend myself
>
> jISaHbe'. mu'tlheghmey mugh De'wI'wIj vIneHbe'. nom mu' Sam
> De' vIneH neH.

pojlI' Doj law' pojwI' Doj puS.

> > nav Segh:
> > *text* neH pollaH pojwI' 1.7.  *rich text* (RTF) pollaH pojwI' 2.0.
>
> jISaHbe'. reH *clipboard* vIlo'laH.
>
> > Holqoq:
> > napqu', 'ach tlhIngan Hol Daqeq DaneHchugh 'ej jatlhwI' DaSamlaHbe',
> > Suja'chuqlaH SoH, qoq je.  valbe' qoq, 'ach Qap.
>
> qatlh De'wI' QIp vIja' vIneH?

tlhaQ neH (QapDI').

> > mu'tay' nejmeH mIw:
> > 'Itlh pojwI' 2.0 mu' nejmeH mIw.  mu' tlhop, mu' botlh, mu'
> 'em je nejlaH.
> > bInejDI', mu' Segh DawIvlaH.  DI'vI' mu', tlhIngan mu' je
> qellaH nejmeH
> > mIW.
>
> *F7* *F8* je vIlo'nISbe''a'? qarchugh vaj pojwI' DaDubbej.

Dalo'nIStaH.

> > *canon* nejmeH mIw:
> > *canon* De' ghajbe' pojwI', 'ach nejmeH mIw ghaj.  *canon* De'
> > Daghajchugh, pojwI' Dalo'taHvIS *canon* De' DanejlaH.
>
> De' *entry*vetlh vIHaj.

'oy' vISIQ jIH, 'ach naQbe'.

> > tlhIngan Hol ghojmeH pat:
> > ghojwI'vaD ghojmeH pat vIghun.  tlhIngan Hol pab much, 'ej
> laHlIj chovlaH.
> > bIQapchugh bIDuvlaH.  tlhIngan mu' qeqmeH pat je ghaj.
>
> maj. vInID vIneH, 'ach *Handspring Visor*vaD *JTutor* vIje'.
> I converted my
> entire Klingon dictionary into a format JTutor can handle,
> though I had to
> split the file into two parts. I use its flashcard mode and I
> can carry it
> around with me for times when I'm not at a computer.

Yup, I use SuperMemo on my Palm V.

> > tlhIngan Hol mu'ghom:
> > naQ pojwI' 2.0 mu'ghom.  qen vInaQmoH.
>
> maj.
>
> > yap.
> >
> > SKI: Holtej describes the features of pojwI' 2.0.
>
> SKI: charghwI' has tentative interest.
>
> charghwI'

--Holtej 'utlh

tlhIngan-Hol Mailing List FAQ

CONFIDENTIALITY NOTICE
This electronic mail transmission and any accompanying documents contain
information belonging to the sender
("Information") that may be confidential and legally privileged.  If you are
not the intended recipient, any disclosure, copying,
distribution or action taken in reliance on the Information is strictly
prohibited.  If you have received the Information in error,
please contact the sender by reply email and destroy all copies of the
original email.
 Thank you.

Back to archive top level