tlhIngan-Hol Archive: Sat Jun 16 07:22:08 2001

KLBC: jeSwI'pu'

I am not a KLB, but I put this as a KLBC because I am not sure about all my
sentences. My translations are not literally.
tlhIngan Hol taghwI' jIHbe'. 'ach jIpabchu' 'e' vISovbe'mo' KLBC vIlo'.
Hoch mu'mey vImughbe', qech neH vImughta'.

De' Daj vIbejpu'.
I saw something interesting.

qep'a' jeSwI'pu' mung 'oH.
It's the origin of the qep'a' attendees.

USAvo' jeSwI'pu' law' tu'lu'.
Many people come from the states.

Germanyvo' vagh jeSwI'pu' vItogh (wej tetlhDaq chaH).
>From Germany I know of five people (who are not on the qepareg-list yet)

'op latlh mungmey vIlegh je.
I see some other countries too (like sweden).

FranceDaq tlhIngan Hol ngotlhwI'pu' tu'be'lu''a'?
Are there no klingonists in France?

UKvo' jeSwI'pu' 'ar wIghaj?
How many people are coming from the UK?

cha' *continent*mey neH vItogh: *amerika* 'ev *Europa* je.
I could only see two continents: northern America and Europe.

qatlh latlh qo'meyvo' numuv pagh?
Why are there no attendees from other countries?

Quvar
aka
  Lieven L. Litaer

Back to archive top level