tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 17 02:58:58 2001

latlh - pIm; loQ - puS

Of course, the four words in the subject line have different meanings and
different usages.  For some time now, I have seen possible misuse of latlh
when pIm would have worked better.

Suppose I am at the car dealer's lot.

wa' Duj vIje'pu.  DaH latlh Duj vIje' vIneH.

wa' Duj vIje' vIneH.  'ach Dujvam vIneHbe'.  Duj pIm vIje' vIneH.

Although I have not seen so much misuse of the loQ - puS pair, I will bring
it up, too.

loQ tlhIngan Hol jatlhlaH SuvwI'vetlh.  Holmey puS jatlhlaH SuvwI'vetlh.

Just some thoughts.

peHruS

Back to archive top level