tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 11 13:20:35 2001

Re: More proverbs

> >("It is the mark of an educated mind to be able to entertain
> >a thought without accepting it.")
> 						-- Aristotle

jatlh SarrIs:
> I apologize in advance for my nested relative clauses. I'm sure someone
> will object. This is just the way it came out:
>
> 'Itlh qech lajnISbe'bogh qelchu'bogh yab'e'.

jIbepbe'... QIpchu' qech lajnISbogh qelbogh yab, 'ej
QIpqu'ba' qech lajHa'nISbogh qelbogh yab. ratlhbogh qech
qelnIS yab. 'Itlhqu' qech lajnISbe'bogh 'ej lajHa'nISbe'bogh
ngu'laHbogh yab.

that probably overdid it completely...

                                           Marc Ruehlaender
                                           aka HomDoq