tlhIngan-Hol Archive: Sat Feb 17 12:53:43 2001

Re: muvHa'meH mIw / unsubscribe instructions

ja' "Susan B. Farmer" <[email protected]>:
>Most mailers *DONT* show those instructions.  See above.

nuq Dalo' SoH?  DungDaq mIw vIlegh jIH.  cha'bej Eudora.  cha'bej Netscape.
cha'law' AOL.  cha'laH Outlook.  Hotmail vISovbe'.

>Why can't this be made a footer to the list?

1)  jabbI'ID DungDaq mIw cha'lu'.  leghQo'wI' Dama'meH QInwI''e' DaghIHmoH
vIneHbe'.

2)  ghom muvDI' vay', De' Hev.  laDQo'wI' Dama'meH QInwI''e' DaghIHmoH
vIneHbe'.

3)  pIj HochvaD mIw lablu'.  va, Hochlogh mIw lab De'vID'e', 'ach
Daleghbe'law'!  yInuD: