tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 13 21:16:52 2001

Re: Peace! (was Re: post)

ja'pu' SarrIS:

ja' Joel Peter Anderson <[email protected]>:
>Doghqu'!  qatlh Hol lo'lu'taH?  "roj" vIQumnISchugh vaj mu' "roj" vIlo'.

wejpuH.  Hughmaj DaghoDmeH roj Dayuvqu'qanglaw'.

>That is silly - we speak to communicate, and not always communicate ideas
>that people agree with.

DaH bIDoghbej SoH.  roj DaneHchugh, qatlh bIQochmeH <roj> Dajatlh?

lugh SarrIS.  roj luHutlhchugh cha' nuv, Qapbe' <roj> jatlhbogh wa'.
roj lughajchugh, 'utbe' mu' -- 'ej jatlhlu'chugh, ghu' 'arghmoH neH.

>If peace is what I wish to communcate, then
>naturally I'll use that word.

yIqelchu':  roj'e' DaneHchugh, chaq mu''e' DalonnIS.  mu'vetlh Dajatlh 'ej
Dajatlhqa' 'ej Dajatlhqa'taHqu', bInuQchoH 'ej ghaytan bIrojHa'.

>Not that we won't be sensitive to the
>context and all.

The context of this mailing list demands that such communication be done
using the Klingon language.  vaj jIQummeH 'eb vIjon.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level