tlhIngan-Hol Archive: Mon Apr 30 22:57:52 2001

RE: Reply to SarrIS

pIj QeHlu'. pIj mejlu'. reH taH QIntetlhvam. jIram. bIram. potlh Hoch
nuvpu', 'ach ram Hoch nuv.

QeHbe' Hoch 'e' vImaS, 'ach jIwuqlaHbe'. wuq San neH 'ej San vIlaj. rut
vIlajHa', 'ach Ser poH 'ej jIQIp QIt 'e' vImev. reH Qap San. Dogh Xardana
chaq pIq 'e' mev Xardana.

latlhpu' DatIchDI' bIHaw'taHvIS bIDojHa'.

ngoDvam vISovchu'. jIDojHa'pu'.

charghwI' 'utlh

Back to archive top level