tlhIngan-Hol Archive: Thu Sep 21 21:12:38 2000

Re: wa' waQ

ja' "Joseph" <[email protected]>:
>Dupvam vIpIHpu'be'. <DaJ> lururbogh wotmeyvad Qap'a' neH?

QIj TKD 'ay' loS DoD loS (nav vaghmaH).
It only works that way with verbs used "adjectivally" after a noun.

><qachHom vIchenmoHDaq leng> lugh'a'? wotmey rar'egh'a' DIp
>mojaqmey?

lughbe' chovnatlhlIj.  wotDaq SaHchugh segh vagh DIp mojaq, mub je lengbogh
wot mojaqmey neH.
If there's a Type 5 noun suffix on an adjectival verb, the only verb
suffixes permitted are rovers. (TKD says only {-qu'} is okay, but we know
from other canon that {-be'} and {-Ha'} are possible.)

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level