tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 15 06:20:50 2000

RE: KLBC jIDel'egh

Qaghmeyvam vIyaj. choghojqu'moHneS.

>> 'ach Hut wen muDajchoH chenmoHlu'bogh Holmey 'e'.

>TKD says {Daj} means "be interesting", not "be interesting
>to (someone)". So {muDajchoH} ("It became interesting me")
>probably won't work. You could simply say {DajchoH}
>("It became interesting").

qechvam vIyajchu'be'. luDechbogh mu'tlheghmeymo' mubuSlaw'
{DajchoH} 'e' vIyaj. 'ach vay' pIm buSchugh vaj chay' vIjatlh?
"The book is not interesting to my friend" Hech'a' <jupwI'vad
Dajbe' paq>? 'ej "He gives me a book" Hech'a' <paq munob>?
{Daj}vad Qapbe''a' moHaq toj?

>majQa', nejwI'.  Although long, this introduction was quite
>good. It looks like the main stuff that you should watch out
>for are verb prefixes and spelling/capitalization. Overall,
>good job!

tIqbej. 'ach Hol ngoD law' vIghoj.

nejwI', parmaqqayDaj Heghmo' cha' 'ay' chenmoH'eghta' qa'Daj

Back to archive top level